Zwroty
Opis procedury reklamacji
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem nortom@nortom.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Prawo odstąpienia od umowy
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, jeżeli tylko zakupiony towar nie jest odpakowany z folii lub nie nosi żadnych śladów używania.
Aby odstąpić od umowy zawartej z sklepem internetowym nortom.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: nortom@nortom.pl . Przesyłkę należy nadać na adres ul. Przesiecka 2 54-048 Wrocław
Koszt zwrotu rzeczy
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Brak możliwości odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach sklepu internetowego nortom.pl, nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem jest towar, w opisie którego widnieje informacja o nieznacznych uszkodzeniach np. okładki książki
- w której reklamowany towar nosi widoczne ślady używania, a kupujący nie posiada paragonu będącego dowodem zakupu
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad
Oświadczamy, że jako firma zobowiązujemy się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.